30 Aralık 2008 Salı





BABALARA SELAM OLSUN III

BABAM' A....

BABA İÇİNDE KURTLA KUZUNUN OLDUĞU MASALLAR ETKİLEMİYOR ARTIK ÇOCUKLARI..."SÜPERMAN"LER, "ÖRÜMCEK ADAM"LAR, "NİNJA"LAR İSTİYOR MASALLARINDA ARTIK ÇOCUKLAR....ÇOCUKLAR ÖYLESİNE ÇARESİZ Kİ BABA... ONLAR ARTIK MASALLARA İNANMIYORLAR ..İÇİNDE KURTLA KUZU OLSUN DİYOR YA ŞARKIDA... ÇOCUKLAR İSTEMİYOR ARTIK ÖYLE MASALLARI....Hiç birşey bu şarkıda ki gibi değil baba...ne çocuklar aynı çocuk, ne masallar aynı masal...hiç bişey eskisi gibi değil...Sen yine bana bir masal anlat. Özledim seni...

(Ne çok severdim "Oya KÜÇÜMEN" söylerdi. “SÜPER BABA” dizisinin müziğiydi o yıllarda.Benim de babam kahramanımdı ...ki hala öyledir.Ben büyüdükçe daha bir güzelleşti babam. yıllar beni ona daha da yakınlaştırdı.Güzel yürekli ,onurlu babamı daha bir anlar oldum.Büyüdüm de ondan mı acep ? “Babalar gibi”dir benim babam...
( 2007 Babalar Günü'nde babam ve çevremdeki diğer güzel babalar düşünülerek kaleme alınmıştır.Bir İstanbul yolculuğunda..)
kardelen

BANA BİR MASAL ANLAT
Bana bir masal anlat baba
içinde bütün oyunlarım
kurtla kuzu olsun şekerle bal

baba bir masal anlat bana
içinde denizle balıklar
yağmurla kar olsun güneşle ay

anlatırken tut elimi
uykuya dalıp gitsem bile
bırakıp gitme sakın beni

bana bir masal anlat baba
içinde tüm sevdiklerim
içinde istanbul olsun
YENİ TÜRKÜ




2007 Babalar GÜNÜ…14:22


BABALARA SELAM OLSUN II
BABALARA....HAYATTA "BABALAR GİBİ" DURUŞU OLAN CİVAN YÜREKLİ ERKEKLERE...BABASINI ÇOK ERKEN YAŞTA KAYBEDEN AMA ;KENDİNİN HARİKA BABA OLDUĞUNA TANIKLIK ETTİĞİM DOSTUM'A...
KARDELEN....

İzleyip izleyip ağladığım ağlamaktan da izlemektende bıkmadığım film...



ASLAN YÜREKLİ BABALARA VE ÇOCUKLARINA...


Hayatta Ben En Çok Babamı Sevdim / Can Yücel

Hayatta ben en çok babamı sevdim.
Karaçalılar gibi yardan bitme bir çocuk
Çarpı bacaklarıyla – ha düştü, ha düşecek –
Nasıl koşarsa ardından bir devin,
O çapkın babamı ben öyle sevdim.

Bilmezdi ki oturduğumuz semti,
Geldi mi de gidici – hep, hepp acele işi! –
Çağın en güzel gözlü maarif müfettişi.
Atlastan bakardım nereye gitti,
Öyle öyle ezber ettim gurbeti.

Sevinçten uçardım hasta oldum mu,
40’ı geçerse ateş, çağ’rırlar İstanbul’a,
Bi helallaşmak ister elbet, diğ’mi, oğluyla!
Tifoyken başardım bu aşk oy’nunu,
Ohh dedim, göğsüne gömdüm burnumu.

En son teftişine çıkana değin
Koştururken ardından o uçmaktaki devin,
Daha başka tür aşklar, geniş sevdalar için
Açıldı nefesim, fikrim, canevim.
Hayatta ben en çok babamı sevdim.



HAZİRAN, 2007 13:32

Hiç yorum yok: