30 Aralık 2008 Salı

BEKLEMEDİĞİ ANDA VURULANLARA...

BEKLEMEDİĞİ ANDA VURULANLARA...
Ben BANG BANG'e takıldım.Son dönemde şu Kil Bill filmiyle tekrar gündeme gelen,ancak asıl 60 ların ortasında ünlenen harika parça...Akşam "Hatırla Sevgili"nin final sahnesinde , Defne gözünün önünde Deniz'in bıçaklanıp yere düşüşünü inanılmaz bir keder ve çaresizlik içinde çığlık çığlığa izledi.Aklından da çocukluklarında oynadıkları savaşçılık oyunlarını adeta film karesi gibi geçiriyordu. Fonda bu müzik çalmaya başladı.Ve ben tüylerim diken diken ürpererek izledim.Çok zamansızdı ve çok hainceydi bu bıçak yarası... Filmin sahnesi ve müzik nasıl böyle örtüşmüştü.Çok etkilendim. Ve iyice takıldım bu parçaya ...En sonunda paylaştım sizinle...
30 ,Haziran,2007 20:58
KARDELEN


BANG BANG(My baby shot me down)
I was five and he was six
Ben beş yaşındaydım o da altı

We rode on horses made of sticks
Sopadan yapılmış atlarımız vardı

He wore black and I wore white
O siyah giyerdi ben de beyaz

He would always win the fight
Oyunu hep o kazanırdı

Bang bang

He shot me down, bang bang
O beni vurdu, bang bang

I hit the ground, bang bang
Ben yere düştüm, bang bang

That awful sound, bang bang
O korkunç ses, bang bang

My baby shot me down.
Bebeğim beni vurdu

Seasons came and changed the time
Zaman geçti, mevsimler değişti

When I grew up, I called him mine
Büyüdüğümüzde, bana göre o benimdi
He would always laugh and say
O hep güler ve sorardı

"Remember when we used to play?"
"Oynadığımız günleri hatırladın mı?"
Bang bang

I shot you down, bang bang
Seni vurdum, bang bang

You hit the ground, bang bang
Yere düştün, bang bang

That awful sound, bang bang
O korkunç ses, bang bang

I used to shoot you down.
Eskiden seni vururdum
Music played, and people sang
Müzik çaldı ve insanlar şarkı söyledi

Just for me, the church bells rang.
Sadece benim için, kilisenin çanları inledi

Now hes gone, I dont know why
Şimdi o gitti, bilmiyorum neden

And till this day, sometimes I cry
Ve bugün bile, ağlıyorum bazen

He didnt even say goodbye
Hoşça kal bile demedi

He didnt take the time to lie.
Yalan söylemek için bile beklemedi

Bang bang

He shot me down, bang bang
O beni vurdu, bang bang

I hit the ground, bang bang
Ben yere düştüm .bang bang

That awful sound, bang bang
O korkunç ses, bang bang

My baby shot me down.
Bebeğim beni vurdu

Hiç yorum yok: