29 Aralık 2008 Pazartesi

USTA ARIYORUM ÇIRAĞIYIM YAŞAMIN !













USTA ARIYORUM ÇIRAĞIYIM YAŞAMIN!
İNCİNDİĞİM İÇİN İSTEMEDEN İNCİTTİKLİRİM OLDU.İNCİNDİKLERİ İÇİN BENİ İNCİTENLER OLDU.Oysa daha yaşamda çıraktım ben ve kanatlarım yeni çıkıyordu.Ustamı arıyorum ben, varsa çırak arayanlar...
kardelen
30,Haziran,2007 18:32


Çırak Aranıyor
Elim sanata düşer usta
Dilim küfre, yüreğim acıya
Ölüm hep bana,
Bana mı düşer usta?
Sevda ne yana düşer usta
Hicran ne yana
Yalnızlık hep bana
Bana mı düşer usta?
Gurbet ne yana düşer usta
Sıla ne yana
Hasret hep bana
Bana mı düşer usta?

Refik Durbaş

" Oysa en çok siz de soluk alıp veriyorsunuz diye sevdim ben yaşamı. Yaşamın ona kendinizi eklediğiniz yerlerini sevdim en çok. Dokundukça çoğalttığınız, sevdikçe çoğaldığınız yerlerini. .Bu şehirden her ayrılışınızda arkanızda bıraktıklarınızı topladım birer birer. Oturduğunuz çay bahçelerinden, yürüdüğünüz sokaklardan, ıslandığınız yağmurun damlalarından topladım sizi. ... "
Cezmi Ersöz

Hiç yorum yok: