31 Aralık 2008 Çarşamba

HOŞ GELDİN !







28 Mart 2008 16:38
HOŞ GELDİN !
NE İYİ ETTİNDE GELDİN !
Böyle sessiz sedasız hiç haber etmeden gelinir mi?Oysa davulla zurnayla karşılayacaktım ben seni .Hangi arada hangi derede geliverdin, tomurcuklandırdın şenlendirdin sen bizi!Ne çok özledim ne çok bekledim bir bilsen.Hiç gelmeyecek demiştim Birde baktım ki ; aaa o da ne?Bir yağmur, bir fırtına ardından da güneş .Sıcacık ettin içimi. Hercai hercai, lale lale, papatya papatya, sümbül sümbül , leylak leylak... Çiçek çiçek , ışık ışık,tomurcuk tomurcuk...Ne iyi ettin de geldin evimizi, içimizi şenlendirdin .Hoş geldin sefa geldin .Buyur baş köşeye alalım "Ece Hanım" sizi. Haziran'a kadar nazlı nazlı salına durun biz de tadını çıkaralım güzelliğinizin.Bir bahar dalı, bir demet papatya neleri değiştirmez ki...Değil mi ya!





"LISTEN TO THE FALLING RAIN "diyor JOSE FELICIANO.Bahar yağmurlarında dinleyin baharın ve yağmurun sesini... belki içinizin sesi yağmur olup müzik müzik taşar notalardan.


Hiç yorum yok: