6 Aralık 2009 Pazar

HÜZÜNLÜYÜM BİRAZ...

Yapamadıklarım yüzünden mi,yılın yorgunluğundan mı,hazanın hala gönlüme hazar getirmemesinde mi neden ben de bilmiyorum hüzünlüyüm biraz...

Suya bakıp da sessizce kendi dünyalarına dalan, iki dost olduğunu umduğum insanlar yüzünde mi, yanımda birinin olmayışını duyumsattıran bu fotoğraf yüzünden mi bilmem,hüzünlüyüm biraz...
...suya karışıp olanca güzellikleriyle, bu mevsim ömürlerini tamamlayan, herşeyin biteceğini hatırlatan bu yapraklar yüzünden mi bilmem, hüzünlüyüm biraz...
İçimi ısıtmadan ışığını dallar arasından gönderen bu sonbahar güneşi gibi ...Var olduğu halde, varlıkları içimi ısıtmayan insanlar yüzünde mi, hüzünlüyüm biraz...Önümde uzanan yolları görememden mi hüzünlüyüm biraz.

1 yorum:

Erhan Tığlı dedi ki...

Duygulu ve duyarlı eserinizi beğeniyle okudum. Başarınızı kutlarım. İstediğiniz şiirim alabilirsiniz, bana haber verirseniz sevinirim. Sizin izleyiciniz oldum. Siz de benim izleyicim olursnız sevinirim. Dost selamlar.