1 Şubat 2009 Pazar

FARKINDAYIM...

Farkındayım yaşamımın güzelliklerinin...
Aylardan Ocak. Takvimler Ocak'ın bittiğini Şubat'ın geldiğini göstermekte ... Yani bilindiği üzere; mevsimlerden kış... Tatlı bir kış güneşinin olduğu ve bunu fotoğrafçekmekiçin fırsat bilerek Canımıniçiyle kendimizi dışarı attığımız gün...Yorgun ,telaşlı geçen günün ardından sıcak dost muhabbetlerinin olduğu gece de sonlandı. Sabah bile olmak da...Nasıl tatlı bir yorgunluk ve huzur var içimde... Yaşımı ,yaşamımı ,evimi seviyorum. Sevdiklerim var, sevenlerim var .Hep sarıp sarmalayan içimi ısıtan bir ailem... DAHA NE İSTER İNSAN...
En son drama dersinden beri Özlem Hoca'nın silkelenmeme neden olan ve" iyiki de hatırlattı" dediğim o sözünü tekrarlıyorum. Ve iyi ki hala çevremde böyle güzel insanlar var diyorum. FARKINDALIĞIMI ARTIRAN ....

"Farkında' Olmalı İnsan...Kendisinin, Hayatın Olayların, Gidişatın Farkında
Olmalı
Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti
Yarın Meçhuldür,
O Halde Ömür Dediğin Bir Gündür"

O Da Bugündür (...? Can Yücel'in mi hatırlayamadım.Baktım ulu google bir çok site Can Yücel diyor.Emin olamadım, bazen google kandırıveriyor. Biliyorsanız söyleyin kesinleştirelim sözün sahibini.)
BEATLES'IN "Yesterday" şarkısı aklıma geldi.Sözlerinin türkçe mealine baktım.Geçmişteki hatalara dair bir serzeniş var tezat benim yazdıklarıma.Ama BUGÜNÜ YAŞAYARAK ,"DÜN" E DAİR ŞARKILARIMIZ HANGİMİZİN YOK Kİ DEĞİL Mİ?


Hiç yorum yok: