24 Şubat 2009 Salı

YETİŞEMİYORUM!

Yetişemiyorum...
Kimseye yetemiyorum...
Kendim kendime sığmıyorummm...
Boğuluyorum...
Sıkıldım, sıkıyorum...
Günler 24 değil 48 saat olsun 24 saati de uyku olsun diyenler mail grubu kuracam:) Bir de kendinizden sıkılıp hiç bişeye yetişemediğinizde bir kaçacak deliğiniz sizinde olsun diye delik satan olursa kaç para olursa olsun taksitle bile alacam.Taksitle olmazsa kredi çekip yine alırım valla..İşleri yetiştiremiyom.Uykumu yetiştiremiyorum.Sonuç olarak vakit ve nakit yetişmiyor.Çok nakit olsa parayla yaptıracam vaktim kalacak,vaktim olsa nakte gerek kalmadan işler yetişecek. Bende çok stres olunca zuhur eden bir saçmalama hissi yine... Dinlemek istediğim müzikler,filmler,okumak istediğim kitaplar,konuşmak istediğim arkadaşlar var... Ama iş iş iş... ve herşey yarım...
Neyse ki "ULAK"la,"DOUPT"ı izledim haftasonu...Bu bir kazanç bu ara benim için.Biraz(s)cık iç karartıcı ama çokca düşündürücüydü benim bu filmler benim için.Doupt kesinlikle tavsiye edilir.Çokca fikir biriktirdim izleyince.En azından bunu yapabiliyorum .Bol fikir biriktiriyom kullanılmak üzere bankada bu krizde birikim birikimdir değil mi ya:) Neyse biri beni sustursun, kontrolü kaybettim.Bana format atııııın ne olur!ERROR ERROR ERROR... bibp bipp bipp...Çöktü çökecem yanii....

HAAA birde aklım "GÜZ SANCISI"nda gidemedim.Merak ediyorum .Tomris Giritlioğlu ismi beni cezbediyor.Zaten oldum olası 6,7 Eylül olayları içimi sızlatmış , düşündürmüştür beni. Girip göreceğim gidip de görürsem herkese anlatacağım.

Bu da çökmeden önceki son dileğiydi desinler..

Hiç yorum yok: