14 Mayıs 2009 Perşembe

EBRULİ

yürüyordum... Baktım....Tüm can sıkıntıma rağmen soluklandım ve çevreme baktım .Ohhh dedim. Sen ne güzel ,ne fettan şeysin bahar...top top kar olmuş da bana gülümsemektesin "gelin çiçek"!
Güzel arkadaşım şakayık dedi...Bilmem şakayık mısın ama şaka gibi bir hoş çiçeksin 'Anneme söyleyeceğim ;seni tez vakitte yetiştirsin ,kokun bütün bahçeye dolsun!

26, NİSAN,2009 Acıpayam

balkondan bir de baktım ki...


Büyüyünce bahçeli bir evim olsun istiyorum! Müstakil bir evde büyümenin güzelliği...İşte bu yüzden baba evine ,anne kucağına sık sık kaçışlarım...

RENK RENK ÇEŞİT ÇEŞİT, DUYGU DUYGU,GARİP BİR KARIŞIM...EKŞİ, TATLI, ACI,TUZLU ..Çok renkli

İŞTE HAYAT BÖYLE EBRULİ BİR ŞEY ! SÖZE NE HACET ,BAS BAS BAĞIRIYOR DOĞA...

benim adım ebruli!

BU ARALAR BENİM ADIM EBRULİ BİRAZ GERÇEK BİRAZ RÜYA... YAŞANILANLARIN NERESİ GERÇEK NERESİ RÜYA... BAZEN ZOR ANLAŞILMAKDA...
...
Acılar karartmışsa bile günlerin duvağını
düşürmüşse de ilkyazın tomurcuklarını fırtınalar
hayat kendini yeniden yaratan bir bahardır
verecektir en olgun meyvelerini mutlaka
yeter ki hüzünler sarartmasın yüzünü
...
A.TELLİ




Hiç yorum yok: