10 Ocak 2009 Cumartesi

HAFTA SONU

HAFTA "SONU"'m ya da SON'UM
Günlerden Cumartesi . Keyifli gün....Sabah erken kalkma derdi yok! Yaşasın!Yattım bende öğlene kadar.Oh ne rahatmış uyanınca yatakta tembellik yapmak.Size de olur mu hafta içinin acısını çıkartmak istercesine herşeyi ağırdan alma isteği.Uzana uzana, gerine gerine sakin telaşsız kalmak.Yoksa bu sadece benim gibi stresli insanlara özgü bir şey mi?Bir yere yetişme telaşı , servis kaçacak, otobüse yetişeceğim derdi yok.Bende yatağa uzanıp dizi izledim .Ancak, dizinin 7. sezonu bittikten sonra 2. sezonunu izleyebildiğim dizilerden biri tabii ki. Hala yapmaNngereken tonlarca iş varken işlerini erteleyebileceğin bir tatil gününün daha yedekte durması ne güzel!Eee o zaman uzun uzun şöyle yayıla yayıla kahvaltı yapmalı.Hafta içi en çok özlediğim şey; sevdiklerimle yaptığım uzun kahvaltılar... Bugün üşenmedim, yalnız olmama rağmen kendime torpil geçtim; dört başı mamur bir kahvaltı sofrası hazırladım.Oh! Üstüne de yıllardır vazgeçemediğim,müptelası olduğum caanım kahvem.

Ta ta tam !İşte hafta sonunu keyifli kılan bir şey daha Edith Piaf çalıyor. Bende bilgisayarımın başında avare avare ' google earth'de gezintiye çıkmışım.
Mutfak da makineden boşaltılmayı bekleyen tabaklar, ve tekrar makineye koyulup yıkanmayı bekleyen bulaşıklar.Kirli çamaşırlar ,ütülenmeyi bekleyen temiz çamaşırlar , süpürülmesi gereken bir ev,ovulması gereken lavabo, bunun yanısıra yazılacak tamamlanacak dosyalar evraklar, ...lar,...lar,...lar ...
Telefon çalar ve saltanat dolu ehli keyif saatlerim sona erer imdat hesapta olmayan misafirler 30 dk sonra evimdeler! Hay Allah! Senaryo yazarına söyleyin bir daha mutlu son olsun!
Olsun bakalım!

Hiç yorum yok: