9 Nisan 2009 Perşembe

Fırtına dindi, tomucuklar çiçek açtı!


hercai

bunlarda baharda uçan barış güvercinlerimiz



bir masal uydurduk çocuklarımla Covi'nin güzel bahçesi...
ve onlar o bahçeyi yaptılar...
yok yok bahçemizde arılar, kelebekler, kuşlar,tırtıllar,eşekler,kirpiler
çiftçi, portakal elma ğaçları hatta elma reçeli kavanozu, laleler ,güller...

On bir ay çiçeğiymiş. Aldığı mkadın öyle söyledi. Çocuklarıma eğer
iyi bakarsak bize bakıp bakıp gülümseyecek çiçek açacak dedim.B
ana gülümsüyor deyip deyip suluyorlar .

Fırtına dindi... Ya da öyle olmasını umuyorum...
Kitaplar ,kağıtlar ,yazılacaklar, acele yapılacaklar ,hemen yapılacaklar ve şu anda yapılacaklar... hasta, yorgun ben, hasta kardeşim ve hasta annem! yok yok bişeyler oldu bana ,sevdiklerime hayatıma.... Uykusuz ,yorgun,gergin günler... Gece uyanıp yapılacakları yetiştirmeler , sabah olmadan fırlayarak bezgin bitmiş kalkıp çalışmalar... bitti... çok şükür bitti.
Bugün çocuklarıma yeni çiçekler aldım... Baharı anlatırken onlara bahar gelsin çiçeklensin istedim benim tomucuklarım da...Çok seviyorum onları nasıl çiçek çiçek kokuyorlar nasıl güzeller. İçime katasım geliyor, durmadan öpücükler konduruyorum o güzel elciklerine, minicik yanaklarına...Bir tanesi tanesi tırnaklarını yemeyi neredeyse bıraktı...Söz verdim sana dedi bugün söz verdim. keşke dedim biz büyüklerde verdiğimiz sözleri tutabilsek güzel kuzcucuk dedim içimden. O tırnakların azıcık uzadığını görsem nasıl dünyalar benim olacak...
Daha bir güzel dinliyorlar artık bu aralar beni .Daha bir güzel anlıyorlar... daha bir büyüdüler sanki... çok yordular beni ,çok üzdüler.Geçen haftalarda nasıl üzgün ,yorgun ,bitmiş ağlamaklı geliyordum eve... yok ben bu işi bilmiyorum diyordum... Ama onlar da ben de iyiyim artık... Çok şükür nazar değmesin !Çok uğraştım ,rüyalarıma girdiler yarın şöylemi davransam bu sorunu böyle mi çözerim böyle mi desem nasıl etkilenir diye her birini ayrı ayrı düşündüm.Sinir harbi verdim kendimle...Çok sinirlendiğim ve çok zıvanadan çıktıkları bir anda oldukça yüksek sesle bağırmış olmalıyım ki bağırınca çok çirkin oluyorsun dedi afacanlarımdan biri sen hep gül bize dedi. gafil avlanmıştım şaşkın şaşkın bende bağırmak istemiyorum çok da hoşuma giden bir durum değil ama çok gürültü var ancak bağırınca sesimi duyurabiliyorum dedim.Baktı ve sessizce bekledi .Anlamıştı benim 'afacan'ım ben de onu anladım. tomurcuk her yer ... Benim tomurcukalrım da sanırım çiçek açacaklar.Tavırları duruşları değişti .Hissediyorum bahar çok yakın... hatta şimdi bahardayız....
kardelen




çuha





Hiç yorum yok: