15 Nisan 2009 Çarşamba

GAYRİ GİDER OLDUM

İçimi boşaltmışlar ,beynimi uyuşturmuşlar gibi...Rakı şişesinde ki sarhoş balık belki...Yorgunum , çokça da kırgın, endişeli ...bir tuhaf hallerdeyim... Sevdiklerim yabancı oldu... Bense ülkeme yabancı ...Nasıl bir ülke oldu burası bilemedim...Ben bu işe akıl da erdiremedim. Kelimeler eksik konuşmak anlamsız...Çirkinlik hat seviyede... Kaygılarım var ve galiba sadece sanatın değil ,demokrasinin de içine tükürüyorlar... Yok yazamayacağım içimden gelmiyor...
Şöyle demek geldi ....
Bir gitme hali ,duramama, sığmama ,bir yerlere taşma durumu ...

Enver Gökçe, dillendirsin benim yerime...İçimde sıkıntı yaratan , son 3 gündür "her yere kon" ,"sür- çıkar -tık" faaliyetlerinde ruhuma hasıl olan durumu...

GAYRİ GİDER OLDUM
Gayri gider oldum gardaşlar
Ve de gız kardaşlar.
Gayri haram bu can bana
Bu toprak damlar bu sevda bana
Bu ağaçlar, bu caddeler haram bana
Oğul uşak bir de karım
Kurt bana hastir çeker
Yılan bana çıyan bana
Hastir çeker yılan bana
Lan gardaş bu nasıl yara
Lan gardaş bu nasıl yara
Kanar her yerimden
Sövülmüşüm dövülmüşüm kovulmuşum ben
Hastir çekilmişim yani kendi öz yurdumdan
Çeker giderim.
Enver GÖKÇE

Hiç yorum yok: