16 Temmuz 2008 Çarşamba

HÜZÜNLER DERDİM SANA GELDİM

13 Haziran 2007

HÜZÜNLER DERDİM SANA GELDİM





AÇ KAPINI HÜZÜNLER DERDİM SANA GELDİM
Turkuaz bir inciyken yüreğim,
Bembeyaz bir sevince belenmiş
Tam da yelken açıyorken
deli bir düşe,
Fırtına koptu…
Gemim su alınca ,
Bir başıma ve yıldızsız kaldım.
gecenin karanlığında.
Binlerce kuş birden havalandı
Ovalarımdan,
Bütün çiçeklerim soldu.
Nehirlerim taştı
Yataklarından,
Ben izledim.
Goncalarımda soldu,
Güllerimin ardından.
Perdeleri çektim .
Kapıları sürgüledim.
Kepenkleri indirdim.
Oturdum yine izledim.
Sonra da ,
uzun uzun düşündüm.
Aç kapını elimde bir saksı fesleğen ,
dilimde bir türkü,
hüzünler derdim,
sana geldim.

KARDELEN

Elimde bir saksı fesleğen ,dilimde bir türkü hüzünler derip gittiğimde bana demet demet çiçekle gelen
Ve -kara oluşumdan mıdır ne - güllerin sarısını unutuşuma rağmen hiç beni unutmayana...

Hiç yorum yok: