18 Temmuz 2008 Cuma

TÜM BABALARA SELAM OLSUN !

16 ,Haziran, 2007
20:59
TÜM BABALARA SELAM OLSUN !

29.05.1995 tarihli "Ogullar baba olunca" adlı yazısında Can Dündar, o zamanIarın Cat Stevens'ı ve simdinin Yusuf Islam'ıyla olan röportajını anlatıyor. Cat Stevens 'ın "Father and Son" şarkısını dinlemediyseniz babalar gününün hatırına dinleyin! Babalar ve çocuklar kendinden bir şeyler bulacak .Can Dündar gibi beni de çok etkilemiştir bu parça... O yüzden tüm babalara ve çocuklara olsun!..
Kardelen

Müş­fik ve babacan bir ses, yuvadan uçma vaktinin geldiğini hisseden oğluna öğüt veriyordu şarkıda... "Daha çok gençsin..." diyordu, "Öğreneceğin çok şey var. Ace­leye gerek yok. Sabırlı ol. Bir kız bul, evlen. Ben de senin gibiydim bir zamanlar. Şimdi yaşlıyım, ama mutluyum. Yarın sen yine burada olacaksın, ama düşle­rin..."
O sırada gençten bir ses olanca hırçınlığıyla bozuyordu şarkının ritmini... Oğul cevap­lıyordu babasını:
"Oldum bittim, hep aynı eski hikaye/
Dillendiğim andan beri/ hep dinlemem emrediliyor/
Ama bir yol var biliyorum/ki artık gitmem gerekiyor..."
( Can Dündar' dan alıntıdır.)

Hiç yorum yok: